wtorek, 10 lipca 2012

Zjedz, córeczko, jajko dietetyczne.


Ścieżkę dźwiękową do radzieckiej superprodukcji animowanej o Muzykantach z Bremy prezentowałam w poście "Śladami muzykantów z Bremy". Dziś jeszcze jeden fragment tego soundtracku. Z części drugiej: "Po sliedam Briemienskih muzykantow" [По следам Бременских музыкантов, czyli Śladami Muzykantów z Bremy], z roku 1973. "Niczego ja nie hochu" [Ничего я не хочу, czyli niczego nie chcę]. Muzyka Giennadija Gładkowa, słowa Jurija Entina:

Ах ты, бедная моя трубадурочка!
Ach, biedna moja trubadureczko!
Ну смотри, как исхудала фигурочка!
No popatrz, jak schudła figureczka!
Я заботами тебя охвачу!
Troską cię otoczę!
Ничего я не хочу!!!
Ja niczego nie chcę!!!

Состоянье у тебя истерическое,
Jesteś w stanie histerycznym,
Скушай, доченька, яйцо диетическое.
Zjedz, córeczko, jajko dietetyczne.
Или может обратимся к врачу?
Albo może zwrócić się do lekarza?
Ничего я не хочу!!!
Ja niczego nie chcę!!!

Ах, принцессочка моя горемычная,
Ach, królewno moja nieszczęsna,
Скоро будут здесь певцы заграничные.
Wkrótce przybędą tutaj śpiewacy zagraniczni.
Выбирай любого - все оплачу.
Wybieraj dowolnego - wszystko opłacę.
Ничего я не хочу!!!
Ja niczego nie chcę!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz