poniedziałek, 14 listopada 2011

Męska populacja knajpy.

Лето.
Все женщины надели лёгкие ткани.
Кафе.
И заходит красивая девушка в кафе,
Проходит между столиков
И всё мужское население кафе
Сворачивает головы и провожает её взглядом.
И только один мужчина
Не соблазнился стуком каблучков.
Он смотрел в глaза той женщины с которой пришёл в кафе.


Настоящий мужчина!


Lato.
Wszystkie kobiety ubrały się w lekkie tkaniny.
Knajpa.
I wchodzi ładna dziewczyna do knajpy,
Przechodzi między stolikami
I cała męska populacja knajpy
Odwraca głowy i odprowadza ją wzrokiem.
I tylko jeden mężczyzna
Nie dał się uwieść stukowi obcasików.
Patrzył w oczy tej kobiety, z którą przyszedł do knajpy.

Prawdziwy mężczyzna!

Парень спрашивает у друзей:
- Ребята! Дайте денег ненадолго в долг.
Они:
- Зачем тебе? Ты же недавно зарплату получил!
- Вот! Все одолжил.

- Кому?!
- Ну помните мою бывшую, Светку? Вот ей.

- А ей зачем?
- Ну у её мужа день рождения. Она одолжила на подарок.

- И ты дал?!
А он говорит:
- Ну конечно! А куда было деваться?


Настоящий мужчина!


Chłopak prosi przyjaciół:
- Panowie! Pożyczcie na trochę kasę.
Oni:
- Na co ci? Przecież niedawno dostałeś wypłatę!
- Wszystko pożyczyłem.
- Komu?!
- Pamiętacie moją byłą, Swietę? Jej.
- A jej po co?
- Jej mąż ma urodziny. Pożyczyła na prezent.
- I ty dałeś?!
A on mówi:
- No oczywiście! A co miałem zrobić?

Prawdziwy mężczyzna!

Я здесь! Я всегда и везде! Не забудь!
Jestem tutaj! Jestem zawsze i wszędzie! Nie zapomnij!

Выходит компания из кинотеатра
И друзья говорят:
- Ну что? Пойдём где-нибудь выпьем, поговорим...
А один говорит:
- Нет ребят я не пойду. Настроения нет.
- А что такое?!
- Да фильм зацепил. Полфильма проплакал.

А они:
- Ты что плакал, что ли?!
- Ага ребят, полфильма проплакал.

Настоящий мужчина!


Wychodzi grupa z kina.
I kumple mówią:
- To co? Chodźmy gdzieś się napić, pogadać...
A jeden mówi:
- Nie, panowie, ja nie idę. Nie jestem w nastroju.
- A co się stało?!
- Film mnie wzruszył. Pół filmu przepłakałem.
A oni:
- Co ty, płakałeś?!
- Aha, panowie, pół filmu przepłakałem.

Prawdziwy mężczyzna!

Друзья звонят другу и говорят:
- Ну что? Ты собрался? Утром на рыбалку.
Он говорит:
- Ой ребят. Никак не смогу.

А они:
- Что такое?

- Дочка заболела. Надо с ней посидеть.
А они:
- Ты что? Что не кому посидеть что ли? Тёщи и жены нету что ли? Ты что - не мужик?
Он говорит:
- Ребят. Наверное я не мужик. Дочка заболела. Хочу с ней посидеть.

Настоящий мужчина!


Dzwonią kumple do kumpla i mówią:
- No co? Gotowy? Rano na ryby.
On mówi:
- Oj, panowie. Nie dam rady.
A oni:
- A co?
- Córka zachorowała. Trzeba z nią posiedzieć.
A oni:
- No co ty? Nie ma komu posiedzieć? Teściowej i żony nie masz? Co ty - facetem nie jesteś?
On mówi:
- Panowie. Widocznie nie jestem. Córka zachorowała. Chcę z nią posiedzieć.

Prawdziwy mężczyzna!

Я здесь! Я всегда и везде! Не забудь!
Jestem tutaj! Jestem zawsze i wszędzie! Nie zapomnij!

Большой офис.
И идёт по коридору начальник.
Шеф.
И по его лицу видно, что всё очень плохо.

Всё и очень плохо.
И все шарахаются от него,
А он заходит в бухгалтерию,
А там бухгалтер.
Он спрашивает:
- Ну как дела?
Она испуганно разводит руками.
А он говорит:
- Да? Зато я вижу, у Вас прическа новая. Она Вам очень идёт. Очень!

Настоящий мужчина!


Duży biurowiec.
I idzie po korytarzu kierownik.
Szef.
I po jego twarzy widać, że wszystko jest źle.
Wszystko i bardzo źle.
I wszyscy go unikają,
A on wchodzi do księgowości,
A tam siedzi księgowa.
On pyta:
- Jak leci?
Ona wystraszona rozkłada ręce.
A on mówi:
- Tak? Za to, widzę, ma pani nową fryzurę. Bardzo jest w niej pani do twarzy. Bardzo!

Prawdziwy mężczyzna!

Разбегается самолёт по взлётной,
Парень и девушка летят на юг.
А она боится летать,
Выпила виски, коньяку - не помогает.
Плачет - боится.
Он её обнимает, успокаивает, говорит:
- Да ты что? На самолёте лететь не так опасно, как ездить на машине.
А сам вцепился свободной рукой в поручень так, что пальцы побелели и пот выступил на лбу.
Он боится летать ещё сильнее, но её успокаивает.

Настоящий мужчина!


Rozpędza się samolot na pasie startowym,
Chłopak z dziewczyną lecą na południe.
A ona boi się latać,
Napiła się whisky, koniaku - nie pomaga.
Płacze - boi się.
On ją przytula, uspokaja, mówi:
- No co ty? Latanie samolotem nie jest tak niebezpieczne, jak jazda samochodem.
A sam wczepił się wolną ręką w oparcie tak, że palce zbladły i pot zlał mu czoło.
On boi się latać jeszcze bardziej, ale ją uspokaja.

Prawdziwy mężczyzna!

Я здесь! Я всегда и везде! Не забудь!
Jestem tutaj! Jestem zawsze i wszędzie! Nie zapomnij!

Евгений Гришковец
Jewgienij Griszkowiec

Евгений Гришковец и Бигуди - Настоящий мужчина
Jewgienij Griszkowiec i Bigudi - Prawdziwy mężczyzna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz